dimarts, 24 d’abril del 2018

Ricard Bonmatí ens visita amb els seus poemes





El 18 d'abril ens va visitar l'escriptor Ricard Bonmatí per parlar, llegir i aprendre molt dels seus poemes. És per als xiquets, xiquetes i mestres un plaer escoltar a un gran mestre de la poesia, que estima les lletres i fa que prenguin vida.

Ens ha escrit el següent correu: 


La Institució de les Lletres Catalanes acaba de penjar a la seva web la crònica que els he enviat amb les meves reflexions, molts dels comentaris dels vostres infants i una foto i un vídeo dels que em vas enviar. Aquest és l’enllaç:
      M’agradaria que aquesta crònica (que hem fet plegats) la llegissin almenys els mestres de primer, segon i tercer. I els altres, també, és clar. Per a mi és un document molt entranyable que m’omple d’energia i esperança i em fa continuar volent donant-vos suport, col·legues mestres.
      Ben cordialment,
                Ricard Bonmatí

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada