El Consell Comarcal del Montsià ha
convocat els ajuts per l’assistència al menjador per al curs 2018-2019.
Documentació general
que s’ha d’ajuntar:
-
Sol·licitud i annexos degudament emplenats i
signats (recollir-los a secretaria del centre).
-
Fotocòpia DNI, NIE i passaport o document on
consti la fotografia del pare, mare o progenitors o tutoria legal, i dels
germans de l’alumne sol·licitant menors de
25 anys.
-
Fotocòpia del DNI, NIE, NIF de l’alumne
sol·licitant on consti fotografia. En cas de no disposar d’aquest document
podeu sol·licitar el NIF K, que és immediat i gratuït. Us heu d’adreçar a
l’Agència Tributaria C/ Ulldecona, 31 de Tortosa de 9h a 14h.
-
Informació sobre el codi identificació IDALU
de l’alumne sol·licitant (secretaria del
centre).
Documentació
específica ( si és el cas):
-
En el cas que algun membre de la unitat
familiar rebi qualsevol tipus d’ingrés corresponent a rendiments no
contributius ( ajuda familiar...etc ), cal aportar la següent documentació:
- Original i fotocòpia de l’informe de vida
laboral actualitzat, emès per la Seguretat Social.
- Les persones en situació d’atur: certificat
actualitzat de l’Oficina de Treball de la Generalitat (INEM), on consti si es
percep la prestació d’atur i la seva quantia.
- Les persones que rebin la Renda Mínima
d’Inserció: certificat acreditatiu actualitzat emès per Benestar i Família.
- Les persones que estiguin donades d’alta al
sistema especial de treballadors de la llar de la Seguretat Social, cal aportar
certificat de cotitzacions del l’any 2017.
- Els pensionistes: certificat acreditatiu de
la percepció d’una pensió i de la seva quantia actualitzada emès per la
Seguretat Social.
-
En el cas de tenir algun membre de la família
amb discapacitat intel·lectual, física o sensorial, s’ha de presentar la
resolució o targeta acreditativa corresponent emès pel Departament de Treball,
Afers Socials i Famílies o pels organismes competents.
-
En el cas de família monoparental,
carnet de família monoparental i conveni regulador, sentències de separació o
divorci emès pel Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.
-
En el cas de família nombrosa, cal acreditar-ho mitjançant el carnet de família
nombrosa, emès pel Departament de Treball, Afers Socials i Famílies..
-
En el cas de tenir reconeguda la condició
de família acollidora, la documentació justificativa d’aquesta situació.
-
Document acreditatiu de prestacions econòmiques d’urgència social, atorgades per
administracions públiques, que tinguin per finalitat atendre situacions de
necessitats bàsiques, com alimentació, vestit ( cal sol·licitar la documentació
a Serveis Socials de l’Ajuntament d’Amposta) i allotjament (cal sol·licitar la documentació
a Habitatge del Consell Comarcal).
-
Alumnat de 6t d’EPRI: han de presentar les
sol·licituds d’ajuts educatius del curs
2018-19 a l’institut on hagin d’estudiar l’ESO fins el 01/06/2018.
En el cas d’alumnat que hagi de repetir 6t
pot presentar la sol·licitud fins el dia 21/06/2018.
TERMINI DE
PRESENTACIÓ :
DEL 14 DE MAIG FINS L’1 DE JUNY
A LA
SECRETARIA DEL CENTRE
Horari de
secretaria: 9h a 12:30h ( de dilluns a
divendres)
|
La Direcció
Amposta, 11
de maig de 2018
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada